30 november 2015

Hejsan svejsan! 

Det var underbart att kliva in på jobbet förra veckan! 


Jag har verkligen ett supergäng i butiken och det är underbart! Nu försöker jag lära mig allting och få in rätt tänk. Det går bra, men huvudet är fullproppat med information och siffror, så viss annan information verkar inte fastna.. Som den lilla detaljen att förskolan hade planeringsdag idag. Måste sett ut som en gapande fågelholk när jag stod där i hallen imorse. Men lite pussel med schemat och underbara familjen J's hjälp så fick vi ihop det! 
Så istället för att storstäda hemma innan jobbet blev det bollrullning i köket med världens vildaste 2-åring. Ganska mysigt det också! :-)
I helgen åkte julpyntet upp och vi firade in första advent tillsammans med nära och kära i Sollentuna. Ridning och pepparkaksbak har vi också hunnit med!









Stella var bedårande i min gamla klarröda kappa. Dags att klippa luggen igen dock.. Haha..
Nej, nu måste jag sova! Mycket att stå i imorgon! 

Kram! 
Allmänt | |
Upp