Första

Det är många "första-gången" just nu!

Förra veckan började Stellert i 6-års! 


Nu är hon en Sjökarbyflicka! Precis som jag var en gång! Ryggsäck, fruktlåda och pennskrin. Stora tjejen! 



I lördags var det även dags för ridskolepremiär! Hon har längtat såå länge och gick med stabila och laddade ben in i stallet. Hon blev tilldelad hästen Pricken och det gick strålande! När det var dags att säga hej då till Pricken började nedräkningen på en gång till nästa lördag. Undrar vilken häst hon får då? Spännande! 


Majken och Vera har också hällt vatten på Familjen J's altan i nya huset för första gången! Det var skoj!

Stellas fotbollssäsong har startat också! 


Min fotoskygge son har börjat i 6:an också! Störst på mellanstadiet! Jisses..

Idag ska även jag göra något för första gången! Igår vinkade jag hej då till picardbutiken i Åkersberga och idag börjar jag i Täby-butiken istället! Ska bli spännande!

Nej, nu hänga tvätt innan jobb!

Kram! 
Allmänt | |
Upp