Morgonstund

Idag spenderar jag dagens första timmar i Sollentuna. Upplands Motor närmare bestämt. Dags för service på Lybbe (bilen) och jädrans vilket trevligt ställe! Servicekillen var 10 minuter tidig (jag vann dock med 10 minuter, då jag var här 20 minuter tidig. Släktdrag från min fina far. Alltid i tid! :-) ), han provkörde bilen tillsammans med mig innan själva servicen så att vi tillsammans kunde se/höra om något var vajsing, jag blir placerad i ett mysigt café och serveras gott kaffe och nygräddad kanelbulle. Tack och bock! Känns mer som att sitta på ett fräsigt kontor än på en bilverkstad. 
När bilen är klar beger jag mig till jobbet. 


Igår var det föräldramöte på Stellas skola och jag älskar hennes självporträtt som hängde på väggen!


I helgen är det dags för bröllop igen! Den här gången utanför Strängnäs! Tänk vilken lyx va? Klä upp sig, äta god mat och övernatta två helger på en månad! Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig.. Men det löser sig nog! 
Trevlig Torsdag på er!

Kram! 

Mitt nya jobb! Samma företag, ny galleria. Hej Täby! 


Allmänt | |
#1 - - Lisinen:

Fabbigt värre.vems tur är det att gifta sig nu??ha så kul 😘

Upp