Söndagkväll

Tjollahop! Nu är jag tillbaka! Bröllop, jobb, vardag och förkylning har hållit mig sysselsatt den senaste tiden. 
Vi börjar med bröllopet!
En riktig kalasdag! Tänk vilken tur att himlen sprack upp och solen lyste hela vigseln! Ännu en härlig helg tillsammans med min stilige fästman. 

Det tjusiga brudparet!

Min trevliga bordsgranne!

Världens bästa Tove! 

Stella rider så det står härliga till och tycker att det är riktigt roligt! Hon längtar ständigt till lördag. 


Stella och Emil :-)

Majken har blivit stora tjejen och kör nu blöjfritt på förskolan! En del olyckor i brallan sker såklart, men hon är jätteduktig! 
Sebbe går i skolan och är sådär härligt förpubertal som 12-åriga pojkar är. Men han kämpar på med skolan som är ganska slitig nu när betygen ska börja sättas. 

Imorgon bitti har vi inventering på jobbet och den startar så härligt tidigt. Nämligen 06:00, så nu måste jag sova! 

Natti natti! 

Allmänt | |
Upp