En helg i april

Tänk vilken strålande helg! I lördags blev jag väckt med skönsång och frukost på sängen, innan jag svidade om och åkte ner och jobbade i några timmar. 


På kvällen åts god middag och när barnen somnar tömde jag och Jonas en flaska bubbel. Fick bästa födelsedagspresenten av familjen som jag önskat mig länge. En högtryckstvätt! Gick genast igång och rengjorde farstutrappan. Nu väntar fasaden, utemöblerna och bilen! Yey!

Vi har även varit hundvakt åt gulliga Bonnie i helgen. Söndagsmorgonen startade med en lång promenad i solen. 


Sedan åkte jag och tjejerna upp till stallet och tittade på hopp-tävling! Superspännande och jätteroligt!

Vi matade lite hästar i hagen ned knäckebröd innan vi åkte hem och hämtade upp pappan.

Vi lämnade av Bonnie hos mormor Mona innan vi åkte vidare in till en strålande dag på Skansen. En riktig toppendag och vi såg både Björnarna, vargarna, Lodjuren OCH järven! Har ALDRIG sett järven och det blev nog dagens höjdpunkt för mig. Dock är Järvar snabba, så jag hann inte ta ett foto. Men informationstavlan fick jag med! :-)







Vi avslutade dagen med bubbelbad!

Nu kör vi en ny vecka! Hoppas på fortsatt fint väder och friska familjemedlemmar! 

Kram! 
Allmänt | |
Upp