Helgmorgon

Lediga helgmornar är verkligen med på min topp-tio lista över världens underbaraste ting. 
Vi ligger allihopa nerbäddade och tittar på Pippi på rymmen. 

Igår hade vi klassiskt fredagsmys med  tacos, popcorn och fångarna på fortet. Man är otroligt trött på fredagar och det är underbart att spendera kvällen med familjen såhär. 


Annars jobbar jag mycket. Antagligen lite för mycket, men det är så kul! Varje dag lär jag mig nya saker, utsätts för nya utmaningar att lösa och fler och fler kunder hittar till butiken. (Att det går en massa baciller bland personalen kan också resultera i lite fler arbetstimmar..)
Vi hittade till exempel en fläck i taket. SuperJenny klättrade upp och fann problemet. 
Men efter ett par samtal så var det läckande röret i taket lagat och skivan bytt!

Frida är bjudningsexpert och står varje fredag givakt med nya smakprover och ett leende på läpparna. Älskar Frida!

Alla butikschefer har fått besöka Brings stora fryslager i jordbro. -27 grader och människor jobbar där inne. Jag hade massor av kläder på mig men frös ändå som en tok efter 10 minuter. Hjältar!

Sen vann jag en instagramtävling som huvudkontoret ordnat! (Eller jag och jag.. Jag, Systeryster och Big C vann!) 
Nu väntas en matlagningskurs i pris! Kul!
Det firades med en afterwork tillsammans med kollegor.


Vi har byggt höga torn också!

Och varit nervös hos tandläkaren..:-)


Hittat det bästa loppisfyndet och nu ljuder dragspelsmusik hela tiden här hemma.

Vi har varit i simhallen också!

Och nu ska vi gå upp och åka på gympa! Och efter det ridning! Och ikväll Melodifestivalen! Bra Lördag!

Kram på er! 



Allmänt | |
Upp