Inspelning och turneringar

Semester! Nu har jag semester! Egentligen hade jag ju nyss semester när vi var i Spanien, men det är ju lite extra härligt att ha semester hemma. Inspelningen i måndags-tisdags gick jättebra! Och det var så vansinnigt roligt! Ett härligt team och väldigt intressant att se hur det går till bakom kulisserna. Knasigt att så mycket film "bara" ska bli 45 sekunder i tv-rutan. Ska bli spännande att se vilket material som kommer vara med.

Igår tog jag och barnen en tur till badstranden och sedan avslutade vi dagen med äventyrsgolf. Mr'J vann, men det var superjämnt mellan oss alla.

Idag åkte vi hem till min härliga kollega Frida. Vi blev bjudna på lunch och lek i deras pooler. Barnen var lyriska och ville aldrig åka hem. Tack snälla familjen F för att vi fick bombardera drar hem idag!

Kvällen avslutades med kubbturnering i trädgården innan läggdags. Stella briljerade och jag förlorade. Majken har en udda kastteknik och sänkte kungen till och från. Kubb är kul!

Nu tittar vi på semifinalen i fotbollen och imorgon går Mr'J på semester också!

Trevlig helg!

Allmänt | |
Upp