April!

Våren är här hörni! Redan April och jag har hört rykten om att en viss dam fyller 35 år på Söndag.. märkligt det där. Att jag inte bryr mig särskilt mycket om åldern i sig, men det är bra märkligt att se siffrorna. 

Nåja, månadens bästa är ändå resan till New York om 3 veckor. Det ska bli sååå kul. 
Men fram tills dess njuter vi av våren!
Förra helgen åkte vi till fjärilhuset i Hagaparken. 



Efter inspektion av fjärilar, hajar, läbbiga fiskar, sjöhästar och en massa andra blötdjur, for vi till domarudden och åt våfflor! En bra lördag kan verkligen säga!


På söndagen hade Stella sitt efterlängtade 8-års kalas på Leos lekland.


Och efteråt kunde vi vara ute i solen hela eftermiddagen utan att frysa det minsta! 


Jag och Majken har besökt simhallen i veckan också!


Och Stella har tagit han om Bilbo.


Och igår var jag på date med sonen. Vi åkte in till stan, gick i butiker, gick på föreställningen "Avsked" på unga klara teatern och avslutade med en brakmåltid på Fridays innan vi körde lite dance-battle i garaget.. Vi hade riktigt mysigt och jag är så glad att vi har så roligt ihop. Inte alltid lätt att få till de där vardags-snacken med en tonåring alla gånger. Tack snälla mormor för teaterbiljetterna! 


Jag avslutar med en bild som ganska tydligt förklarar livet just nu. 

Fast jag anar att det kommer kännas tomt den dagen ingen vill vara där man är HELA tiden. Får försöka njuta mer av "sällskapet" när jag sitter på toaletten..

Allmänt | |
Upp