Äntligen April!

April! Efterlängtade April! (Fast man måste ju erkänna att det mer känns som en blåsig februari..) Men nu ser man ju verkligen ljuset i den här långa vintertunneln! 
Och nu är det bara en vecka kvar på jobbet. Jag välkomnar våren med ett nytt jobb och det ska bli väldigt spännande! Mer info kommer när jag väl är på plats!

Annars då? Jo, det har ju varit lite påskledigt. Jag fick årets förkylning exakt under alla de lediga dagarna, men lite trevligheter hann vi ändå med. Framförallt har vi gjort om Sebbes rum. Men det blir ett annat inlägg. Så jag kan visa före och efter-bilder!

(null)
I måndags åkte jag och flickorna till Mall of Scandinavia. Vi åt italienskt, såg Pelle Kanin på bio och tittade i lite butiker.
(null)
Men mest inponerade var vi nog av toaletterna i den stora gallerian. Superstort! 
(null)
På Påskdagen bakade jag och Stella en smarrig påsktårta!
(null)
Och eftersom döttrarna inte äter godis det här året, så blev det en Anna-docka i påskägget istället! 
 En mysig helg blev det trots lite sjukdommar och kallt väder. 
Annars har vi varit i stallet som vanligt och Majkens simskola har startat igen. Vardagarna är fullspäckade kan man säga. Men jag tycker det är skoj! 
(null)

(null)

(null)

Det har varit ytterst lite galej utanför hemmet måste jag säga, men en utemiddag för 4 av fem familjemdelmmar har det blivit och en kväll fick jag följa med Pilliluttan till Cirkus och se Darins konsert. Mycket bra var den och dessutom vrålmysigt att hitta på något med en kär vän bara sådär mitt i veckan! 
(null)

(null)

Nu ska jag krypa upp i soffan och umgås med min trevliga sambo. 
Vi hörs! 
Allmänt | |
Upp