Friday!!

Vilken härlig gårdag det blev!

Miss C kom hit och drack lite kaffe, sedan bar det iväg på en mycket spännande övningskörning i det totala snökaoset! Hur spännande som helst och det gick mycket bra! Efter lektionen låste jag mig ute i det förträffliga vädret och då bar det av mot "P" som bjöd på kaffe och snickelisnack om gamla minnen! Jag och Miss C hämtade även upp sommarens brudträrne klänningar och jisses vad man inte ska prova fina klänningar när man är grå och ser ut som en dinosaurie om kroppen.. Men klänningarna var jätte fina! Ska bli så roligt och jag längtar massor efter att det ska bli Juli nu!
Miss C sov kvar här inatt och i morse passade jag på att rensa ut lite i Sebbes rum som sedan Cat fick ta med sig till hennes barn på jobbet! (Hon arbetar på en förskola). Snacka om att gynna båda parter! =) Nu finns det snart plats för födelsedagspresenter i prinsen rum igen! Bara en vecka till är min lilla gris 6 år. Galet!

Nu ska jag snart iväg och köra Gillinge halkbana. Mamma kommer och hämtar upp Stellan som sedan stannar kvar inne i stan med henne över natten. Prinsen är hos sin pappa och med enkel uträkning betyder det: SÖMN! Det blir thaimat och mysit umgänge med min stiliga karl. mysigt, trevligt och väldigt behövligt!

Kram till er och håll tummarna att jag inte kör ner vägverkets Audi i snövallarna...=)

Allmänt | |
Upp