Nytt

Hallojsan! 
Söndagkväll. Sitter i soffan. Morgondagens matlåda förbereds på spisen och jag känner mig utvilad och nöjd. 
För en vecka sedan arbetade jag min sista dag  på Picard och som alltid när man lämnar en arbetsplats är det alltid hälften delar vemodigt och hälften skönt. Jag var klar med Picard och jag ville sluta innan jag blev trött,bitter och dålig på mitt jobb. 3 spännande år fick jag i detta märkliga och spännande franska företag och tänk vad jag lärt mig mycket! Och så mycket smarriga saker jag fått provsmaka! 
Nedan en bild från min första dag och från min sista. 
(null)

Men i tisdags var det dags att byta outfit. 
(null)

Hej RUSTA! En snabb utvärdering efter 4 arbetsdagar: JISSES vilket tempo! Och jag älskart! Jag arbetar 6-15 varje dag och jag krashar i sängen på kvällen med träningsvärk i armarna, ett trött huvud och i snitt 25000 steg i stegräknaren. Imorgon hoppar vi upp på hästen igen och jag längtar tills jag kan allt och kan börja briljera. ;-)
Förutom att jobba har Stella haft hästkalas, Mr’J har byggt uppfart och Majken njutit av solen.
(null)

(null)

(null)
Vi har även fått nya grannar och nu har det bildats ett riktigt tjejgäng på gatan. 
Majken, Vilma, Lovisa och Kajsa. Nya generationen "Skånsta homegirls". Dom leker varje dag efter förskolan och springer mellan husen precis sådär som man vill att det ska vara. 
(null)

Stella har ägnat sig mer åt inomhusaktiviteter. Men inte mindre roliga för det! 
Simhallen i solen med kompisen och i stallet med Danny. 
(null)

(null)

Nej, nu måste jag gå och lägga mig! Vi hörs! 

Allmänt | |
Upp