Hoppsan!

Så var det september och härlig höst! Sitter på en buss utanför Skövde just nu och hade skrivit ett långt härligt inlägg som försvann precis. Otroligt irriterande måste jag säga. Nåja, bara på’t igen!
Vi mår mycket bra i familjen! Sebbe är 15 år och totalt ointresserad av att umgås med sina föräldrar. Han kämpar på i skolan och förbereder sig för gymnaievalet. Lutar åt någon praktisk linje men än är det inte spikat vilket val det kommer att bli. Annars spelar han mest tv-spel och mumlar i källaren. När han inte tar sig fram på cykeln.

Stella började trean och växer så det knakar. Hon har blivit lång, självständig och är fortfarande lika klok. Efter sommaren började hon på friidrott och det passar henne perfekt. Hon älskar att röra på sig och springer snabbt och hoppar högt! Just nu är längdhopp roligast, men än har dom inte fått prova alla grenar.

Majken är precis sol vanligt. Lite större bara. Låter mest, syns mest och älskar att stå i centrum. På Söndagar har hon börjat på barndans och hon är mest pepp på showen dom ska ha på bergateatern i November. En dag i veckan spelar hon fotboll också, och där är Jonas tränare. Ett gemensamt intresse kan man säga. (Fast J är nog liiite mer fokuserad än sin dotter..)

Själv jobbar jag på! Trivs utmärkt på jobbet! Utmamande, trevliga kollegor och högt tempo. Precis som jag vill ha det!
Att jag sitter på en buss i skövde (nu i skara) beror just på att jag ska lära mig ännu mer för att utvecklas på jobbet. Här ska tas truck-kort! Känner mig tuff! :-)

Nu ska jag drick kaffe ur den medtagna termosen och lyssna på en ljudbok. Slänger in lite bilder från sista biten av sommaren. Vilken magisk sommar ändå! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp