Bilskadad.

Herrgud vilken bilbubbla jag är i just nu.. Jag tänker bil, jag andas bil, jag drömmer bil, jag leker bil. Och allt jag gör, gör jag i körkortets tecken. Ni ska se mig när jag brummar fram med barnvagnen. I högra körfältet såklart. Och jag låtsat blinka när jag ska svänga. Jag låtsas titta i "döda vinkeln" och släpper förbi cyklister enligt högerregeln.. Undrar hur detta ska sluta. Förhoppningsvis som en bra bilförare! =)

Mr`j och jag har verkligen gått om varann idag. När han kom hem, gick jag på en gång och när jag kom tillbaks åkte han och fortsatte jobba. Men i morgon kan vi träffas i alla fall! Då ska vi till Mormor Mona på brakmiddag! Lovely!

Nu ska jag ta med mig min lilla korv i sovpåsen och krypa upp i soffan.

Kram på er!



Mitt liv just nu. NOLL glamour.



Stellan i fina sovpåsen som mormor sytt.

GOD NATT

Allmänt | |
Upp