Kväll på sjön och dag i sol!

Igår blev jag inbjuden att följa med fyra pinglor på en liten räkkryss! Vrålhärligt!
Det var totalt 11 personer på båten, så det var ganska tomt.. Men vi höll låda tillsammans med speldamen Maggan så det stod härliga till! Åh vad roligt det var!




Idag var jag liiite trött när jag vaknade, men eftersom det var så underbart väder ute, blev jag pigg ganska fort och sedan har vi hängt i trädgården hela dagen!


När Majken sov lekte jag och Stella på studsmattan! Och spelade kubb!
Det var roligt!
Vi åkte lite rutschkana också såklart!

Och när Majken vaknat till liv tog vi fram vattenspridaren!
Stella sprang och hoppade, sprang och hoppade och Majken stod en bit därifrån och iakttog leken på avstånd. Tills vi drag vattenspridaren intill studsmattan! Att hoppa studsmatta i vattenspridaren var hur kul som helst tyckte lilltösen! 



Efter lite nakengung..

Lekte Majken riddare!

Och Mr'J kom hem med ett nytt vardagsrumsbord! Ett ordentligt fynd i en fyndhörna på ett av de stora möbelvaruhusen.. 


Sebbe har varit hos kompisar hela veckan och inatt ska han sova över hos klasskompisen L. Roligt och underbart med sommarlov! 
Allmänt | |
Upp