Måndag

Vi fick mycket gjort i helgen, och då mest efterlängtat framsidan. Efter gräv-kaoset i vintras har det ju varit gräs och stenplatte-brist och därmed jordkaos, men nu är det superfint! Majken var superduktig byggassistent!


Så skönt! Nu kan jag sitta på min favorit-trapp och njuta igen!
På lördagskvällen var det premiär för årets färsk potatis! Mums!

Helgens alla måltider har vi ätit på altanen. Mysigt!

På söndagen blev jag väckt efter en skön sovmorgon, till ett fantastiskt framdukat frukostbord. Teckning och blomma fanns också, och jag blev varm i hjärtat. 

Eftersom vädret var lika underbart på söndagen, så fyllde vi poolen!

Det tog ett litet tag kan man säga.. Men nu är den full och "plaskbar" och semestern slut. Nu kan man inte släppa Majken med blicken 1 sekund på hela sommaren. Fast samtidigt är hon en liten röjarunge, så man kan inte släppa henne med blicken även om det står en pool bredvid eller ej. Så det spelar ingen större roll! ;-)
Nu har jag motionerat 5 km och ska hoppa i säng! Natti natti!


Allmänt | |
Upp