30 november

Så är det äntligen adventstider! Älskar december! 
Vi har tänt första ljuset och hunnit med adventsfika hos svärföräldrarna. Idag hade de stora flickorna dessutom anordnat ett frisörsalong, så jag fick en tjusig frisyr!




Vissa i familjen har tappat tänder också minsann!
Så inatt kommer tandfen!

Stella har spenderat ett dygn hos mormor i stan också. Då får man rida på hästen Ernst på hovstallet.

Och lära sig sy!

Och igår, samtidigt som Stellert jobbade på med sin duk, tittade Majken och gårdagens besök Adina på mumintrollen.


Stella har förberett julkorten också. Jag har inte riktigt förstått vem hon vill skicka dom till, men jag tror nog att jag måste leta upp skansens postadress..

Nu blir det soffan och söndagsfilm. 

Trevlig advent på er!

Allmänt | |
#1 - - I mitt huvud:

Ja, Skansen, eller är det nån i bekantskapskretsen hon inte gillar så mycket? ;-)

Upp