Måndag i gympasalen

Japp, så är det. Sitter utanför skolans gympahall och väntar på att mina kära elever ska bli färdiga i omklädningsrummet. Ännu en helg har gått och även om vi gjort ganska mycket, har jag inte tagit ett enda kort..

Men i fredags var jag och Stella i simhallen tillsammans med Nils och A. Gissa vem som nästan klarade av att simma en hel längd i stora bassängen! Stora Stella är en supersimmare! Nu ska vi börja samla simmärken! 
I lördags var jag och Stella på bio. Vi såg nya Askungen. Bra och spännande, men en aningens för lång för en 6-åring. (Nästan 2 timmar). 
På kvällen gjorde vi taco-paj på fredagens rester och hade en härlig och lugn familjekväll hemma i soffan. Igår åkte jag och Sebbe ner till centrum och tog en fika. Han fick klippa sig och vi fönstershoppade lite. Mysigt att bara vara vi ibland. 
Nu håller vi tummarna att jag får ett roligt besked snart. Har gjort ett försök till att prova nya vägar och hoppas att det går i lås. Heja mig!
Nu: tekniklektion


Bubblor. Majkens bästa!




Stella gjorde sig ultrafin inför bion..



Påsken närmar sig!



Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åhhh vad spännade berätta mer!!!😘från lisinen

Upp