Spänning..

Nya jobbet går bra! Mycket nytt, men sakta men säkert börjar allt falla på plats. Har bara satt igång larmet 1 gång! Yey! :-)
Och just nu håller jag på att vänja mig vid arbetstiderna. Det gäller att utnyttja morgontimmarna innan butiken öppnar och sedan inte sätta sig i soffan på en gång när man kommer hem. Om jag bara skulle sova-jobba-slappa i soffan-sova så skulle livet ju inte bli särskillt meningsfullt. Men jag börjar få kläm på det också! 
Nu har jag lunch i vårt yttepytte lilla personalrum. Men lite mysigt är det också. Snart helg igen och den kommer att innehålla lite jobb och fortsättningen på staketmålningen. Om bara regnet håller sig borta! 

Så. Det är mitt spännande liv just nu! Och inte en bild har jag tagit på flera dagar. Så ni får en på lilla kökshörnan jag tittar på nu. 

Kram! 



Allmänt | |
Upp