Advent!

Bästa tiden på året! (Om man bortser från underbara Maj/Juni såklart.
Fullkomligt älskar advent och skulle nästan, nästan vilka ha 52 ljus i staken och fira advent varje söndag..:-)

Efter en hel vecka med feber, förkylning och kroppsvärk är jag äntligen tillbaka på banan igen. Jisses vad dålig jag har varit. Är otroligt bortskämd med att nästan alltid vara frisk och endast får lite lättare förkylningar och kortvariga sjukdomstoppar i vanliga fall, så jag blev helt överrumplad av den hör influensan. Men lagom till 1:a advent började jag äntligen se ljuset i tunneln och det firade vi med pepparkaksbak!

Fick feeling och gjorde kristyr. Det tyckte barnen om.. så nu har vi knapp en enda ätbar pepparkaka kvar..

Innan jag blev sjuk (och detta var inte anledningen till att jag blev sängliggande i flera dagar, även om jag nu ser att det kommer se ut så..) var jag ute på galej med mina fina kompisar! Det var sååå länge sen och fullständigt underbart att få tanka lite energi, skratta, äta god mat, dricka drinkar och dansa. Vi åt fondue, besökte isbaren med "bara" -7 grader (en annan jobbar ju i -27.. hehe.) och avslutade med schlagerdans på golden Hits innan jag och Dr Fab tog en gemensam taxi hem.

Imorgon är det dags att knyta på sig partyskorna igen, för då nalkas det julfest med jobbet! Ska bli kul! Skönt att byta miljö lite grann och umgås med sina kollegor utan det orangea förklädet på..

Nej, nu är det dags att sova. Ta hand om er i novembermörkret!

Allmänt | |
Upp