Smått och gott

Ny måndag och ny vecka. Tänk vad dagarna och tiden går undan. Snart redan november! Sedan sist har vi haft mycket roligt för oss. Till exempel har vi varit på loppis. Majken älskar att hitta fynd på loppis. Hon kämpade ett tag med att försöka få mig och Mr'J att köpa ett par superfräsiga lila skor, men på grund av storleksbekymret och de aningen höga klackarna var vi bestämda med att leta vidare efter något annat..  (null)

(null)
Till slut hittade hon en liten klase med låtsasvindruvor för 1:-. Ett riktigt kap! :-)
Vi har ätit tapas..
(null)
Och haft finbesök i trädgården..
(null)
Igår var vi på bio också! Vi såg "Ballerinan och uppfinnaren". En jättemysig film och nu vill båda flickorna börja dansa balett och övar flitigt på att gå ner i spagat.
(null)

(null)

(null)
Vi har gungat på förskolegården..
(null)
Haft innebandyturnering..
(null)
Och dykt i badkaret!
(null)

(null)
Vi har även startat vintersäsongen och åkt skridskor!
(null)

(null)
Och kaninerna i familjen mår utmärkt och växer så det knakar!
(null)

Den osynliga tonåringen mår också fint, men vägrar konstant att vara med på kort, så ni får ta mitt ord på att han fortfarande växer och frodas..:-) 

Nu ska jag förbereda för tidig morgon, men tänk vilken härlig vecka! På torsdag ska jag gå på Dannys show med bästa Nathalie från jobbet och på fredag kommer min sååååå efterlängtade Miss C hit! Älsk!


Allmänt | |
#1 - - Miss C:

ÄNTLIGEN! Jag längtar! Puss

Upp