Bianca, cykling och happyplace

Vilken fantastisk helg! I fredags direkt efter jobbet hoppade vi in i bilen och begav oss söderut. Runt 22-tiden välkomnades vi i Bjärred av 2 av mina favoritpersoner. 
(null)

När vi vaknade på lördagen gjorde vi oss fina och begav oss till Sireköpinge kyrka och dop för världens finaste Bianca. 
(null)

(null)

(null)

Tänk att samma gäng (förutom Bianca) stod på samma altare för nästan 3 år sedan) 
(null)

Och efter en fin cermoni med sång, fnitter och kärlek bagav vi oss till församlingshemmet och fika! 
(null)

(null)

(null)

Efter en supermysig dop-dag åkte vi tillbaks till team Borrie i Bjärred och intog ett glas bubbel på den nybyggda balkongen. Och när vi sitter där så kommer Majken cyklandes förbi. Kusin Ally har lärt henne cykla! Vilken glädje!
(null)

(null)
 
På söndagen packade vi ihop oss och åkte till Ramlösa! Det blev en härlig dag i brunnsparken och hos familjen afMayr. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen bjöd Skånepågen på grillat och vi hade en riktigt mysig kväll. Imorse hann jag rasta av barnen i parken en liten stund innan vi sedan satte oss i bilen och begav oss tillbaks hem till Åkersberga.
(null)

(null)

Skåne är verkligen mitt happyplace. Jag mår så bra in i hela själen under helger som dessa. Våren är så långt gången där nere, temperaturen är varmare än här hemma. Att dessutom få hänga med mina största favoriter i livet gör det nästan overkligt umderbart. Jag längtar redan tillbaks. 

Allmänt | |
#1 - - Miss C:

Vi älskar att du har ditt Happyplace här! Tack för en fantastisk helg! Love you!

Upp