Helg!

Den här helgen har det endast varit flickor här hemma i jättevillan. Prinsen har haft pappahelg och Mr’J har varit i Köpenhamn på nöjesresa med kompisar. Men det har inte gått någon nöd på oss inte! 
Vi har varit hos frisören! Tvätt, klipp, färgning och föning. Mysigt och kul att göra det tillsammans och tjejerna var jätteduktiga under de 2 timmar vi var i salongen.   
(null)

(null)

(null)

(null)

När håren var klara åt vi lunch på torget samtidigt som vi underhålldes av buggdansare. Åh vad jag skulle vilja börja dansa bugg! (Pillan, ska vi ta upp vår karriär igen? Jag kan ta killstegen!) 
(null)

Vi har haft gatans alla barn över på vattenkrig i trädgården.
(null)

Och efteråt är det gött att ligga i solen och värma sig.
(null)

Mamman fick en stund i kvällssolen..
(null)

Medans flickorna tvättade cyklarna
(null)

Imorse blev jag väckt av två flickor som tassade in med en frukostbricka, paket och fina teckningar. Tänk va? Att dom smugit upp. Väckt varandra, fixat en outstandning frukost (till och med yoghurt med skivade jordgubbar i!) och gömt paket inne på sina rum. Jag blev så glad! Tack mina älsklingar!
Och för en stund sedan klev tonårssonen in genom dörren. Med blommor och choklad i famnen! En lång kram fick jag också. Tänk vad stolt jag är över mina barn. Och tacksam!

(null)

(null)

Nu ska jag kramas med min stiliga livskamrat som äntligen är tillbaks i soffan! :-)
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Haha, lätt!!

Upp