Skaune

För två veckor sedan packade jag och flickorna ihop hos oss och startade en lång resa söderut. Det började med buss, sedan roslagsbana, sedan tunnelbana och sedan tåg hela vägen till Helsingborg och Miss C, skånepågen, Nicholito och världens bästaste bäbis!
Vi fick ett par underbara, stressfria och härliga dagar tillsammans! Det är verkligen en stor sorg att min bästa bor så långt bort och att vi så sällan får "bara vara" tillsammans. Förr i tiden (japp, nu början man bli till åren så man refererar till ungdomens år som förr i tiden) kunde vi umgås hela tiden utan att egentligen göra något alls. Det finns en sådan trygghet i att bara vara tillsammans. Utan att göra något och ändå vara helt lugn i det. 
Men det finns också något vackert och härligt i att hon är min bästa även om vi inte ses så ofta eller hörs varje dag. Tacksamhet är ordet. 
Dessutom är hon klok som en bok! Älskar att prata och diskutera om livet, rättvisa, relationer, barnuppfostran och skvaller med henne. Känner mig ett ton klokare efteråt och blir alltid inspirerad och påmind om livets olikheter och att man ständigt är i utveckling i sina egna tankar och åsikter. ÄLSKAR att man får ångra sig, byta åsikt och lära sig nytt bara genom att diskutera med en annan människa. Jag ska aldrig bli "klar"! 
Nåja, nu blev det väldans djupt här. Men skönt även det ibland!
Nu kommer en bildkavalkad från denna underbara helg, där vi även lyckades få en kväll  med SysterYster och hela härliga familjen B i nya huset i Bjärred! Dit längtar jag redan! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Allmänt | |
Upp