Onsdag

Hej Hopp!

Idag är jag mycket piggare! Det tar på krafterna att leva rövare på tivoli! =)
Vi hade i alla fall jätte roligt och vi skrattade mycket! Eftersom de flesta avslutat sin semester så var det mest turister och vi där, och det var väldigt skönt! Inga enorma köer och man behövde inte vänta i 45 minuter på en glass. Perfekt!

Stella var mycket nöjd och glad efter att fått spendera några timmar ensam med mormor. Men gladast att slippa släpa på vagnen var nog jag!  Kom på mig själv flera gånger med att stå och fundera på vad jag hade glömt.. Haha..

Pratade precis med Prinsen som är kvar hos mormor. Han ville inte åka hem idag, så han får stanna en natt till helt enkelt. Nu skulle dom ut på cykelfärd. jag tror han har det gott där inne.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Just nu står strykning överst på listan. Jätteskoj. verkligen.

Hoppas att ni har det gott!

Här kommer lite kort från våran fabulösa KräftMåndag! =)



Helt okej Måndagsmiddag..



Pyjamas-Stella fick såklart vara med! Fast TV-kontrollen var mer intressant än kräftorna..



njutning.



Även mannen njöt till fullo..=)
Allmänt | |
#1 - - Barba-Pillan:

I love den manliga sitt-stylen på Jonis =)

Upp