FOTO

Åh vilken härlig helg vi haft! Lördagen var fantastisk! Skrattade mest hela tiden! Tycker så mycket om att ha mina Irländare här hemma.
Igår blev det häng med familjen Dahl. Först fika hos oss och vid skymningen hos dem. Det blev Thai mat och smarrig cheesecake! Tackar och bockar!

Nu har Mr`J åkt till jobbet och det känes lite vemodigt när han gick i morse. Har tyckt så mycket om att ha honom hemma. Men det är livets gång. I alla fall tills vi blivit snor-rika och båd kan vara hemma..=)



En aning stel och lite små nervös Ryan. Men det gick ju galant! =D



Thias skulle gå in och "natta" Embla i Lördags.. Jag fann en vaken Tös och en snarkande pappa.. Klassiskt.



Världens goaste guddotter!

Embla har även hittat sitt kall i livet. Jag ser en lång och framgångsrik karriär framför mig. Här kommer lite av hennes alster. Man kan kalla det en start på hennes egen portfolio.

     
     
    
   



Men jag måste nog säga att hon satte skärpan bäst på den här bilden...

Nu ska vi ha inskolning på fritids för min prins.. Herregud. Han var ju nyss 3!

KRAM
Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

HAHAHA! Underbara bilder min lilla paparazzi har tagit! Kanske min nya karriär tar fart nu... Som modell?!

PUSSEN

Upp