bad och tandlösa troll!

Tack alla ni som gav er till känna! =) Några visste jag, andra anade jag och några nya filurer fick jag reda på. Bugar och bockar! Dock slog jag nått sorts rekord igår i antal besökare.. 70 stycken!  Fabulöst! Snart BlondinBella får du se upp! =)

Får även be om ursäkt att bloggen var "död" igår. Dagen var en aning intensiv med Fritidsinskolning, amning, Prinsen hade kompis besök, tvättning, grötätning och sedan en tur till svärföräldrarna på kvällen.

Idag ska Prinsen vara på fritids till klockan 14:30 och därför har jag ett par timmar att "slå ihjäl". Mestadelen av den tiden kommer att gå åt till dop-inbjudningar.. Vilket fix det är att anordna sånna grejer! Känner mig helt mentalt slut redan. Då har jag inte ens börjat forska upp folks adresser... Känner en viss stress med att få ut inbjudningarna innan veckan är slut, då det bara är 1 månad kvar tills hon ska bli dopad.

På tal om det kan ag ju även här eftersöka en gitarr-klingande människa som har lust att kanske kompa lite skönsång till dopet?  (pillan, jag vet att du är intresserad, men du kanske kan hålla dig till våra mer "privata" tillställningar?)

Nu kommer lite axplock av de senaste dagarna i bilder. Hej så länge!



Ett badande monster!



En glad lillayster som gärna är publik till den spexande storebrodern..



Det är inte lätt att smaska hård glass med en massa lösa tänder...



Finare kille får man leta efter!



Vi lekte tandlösa troll på bussen till Sollentuna..



Mys med farmor.



Sedan blev det hopp i säng=)
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Hhhmmm... Varför då???!

Upp