Tapper hjältinna!

Hej Hopp!
Även idag känner vi oss vuxna friska och krya! Hurrey! Stellan däremot vaknade med intorkat slem i hela ansiktet och 38,0 i feber. Men efter lite rengöring, nässpray och en alvedon är hon på topp igen. Hon är så tapper hon! Man märker ju att hon är tjej, eftersom hon inte gnäller och tror hon ska dö av en förkylning.. hehe..;-)
Nu väntar jag på mamma och ifall Prinsen ska komma hit idag då hans pappa jobbar.
Är lite osäker på vad jag ska köpa för julklapp till min kära.. Får helt enkelt klura ut något som han kanske både behöver och vill ha! Nu ska jag iallafall njuta av att slippa stå i alla julhandelsköer utan barnvagn och svettiga barn! Halleluja!
Hoppas att ni får en härlig dag i vintervädret så uppdaterar jag senare vad jag hittade för skoj!

KRAM BANAN



Allmänt | |
Upp