Dagar som gått i lite bilder..=)

Dagen bara rusade iväg! Lill-Prinsen kom och vi har haft det så mysigt så. Sedan kom även miss C förbi och förgyllde ännu en eftermiddag! Alltid trevligt och väldigt uppskattat!
 Prinsen ska stanna här över natten, så nu sitter han i badet med alla action-figurer och ordnar nya fuktskador i huset..=)
Här kommer lite blandade bilder från idag och helgen.




Fina blomman jag fick med frukosten i Lördags morse. Min fina Karl!




På den här spenderar jag mina kvällar. Visst är det glamour på riktig nivå?! Ryggen klarar inte soffan, så då får man ta vad man har sörru.. Jag e inte kräsen jag inte..



Mina kompisar under Lördagskvällen. Tog hand om min nervositet. Gott!



Idag har vi byggt med Lego. Jag har sorterat Legot. Ganska stolta är vi. Jag för ordningen och Prinsen för sitt nya Indiana Jones Lego..



Dom här figurerna fick jag vara. Jag fick jätte töntiga glasögon. Jag fick mest stå i den lilla "kuren" och öppna bommen när Prinsens häftiga gubbar skulle komma förbi och in i djungeln..



Hur många tröjor kan man förbruka på en dag? Ständigt dessa fläckar på magen. Innan jag går hemifrån måste jag alltid titta i badrums-spegeln om jag har några fläckar i "döda" vinkeln..




Det är svårt att hinna blogga när man har en 6-åring hemma.. Man kan nästan märka att BlondinBella inte har barn..
Hon har ingen liten människa som gråter stora krokodiltårar för att han sååå gärna vill titta på Star Wars och gärna sitter i ditt gravida knä och upprepar detta 1190 gånger... En svag mor viker sig till slut..

Puss och god natt alla hotties!

//Preggo



Allmänt | |
Upp