Inställt.

Vad knasigt det blev. 3,14 blev tvungen att åka och jobba tidigare, så hon kom aldrig och Prinsen var pigg och allert idag och gick till dagis.. Så jag och mitt pussel blev ensamma. Fast det är ju iof bra det med, eftersom det numera bara får plats en person vid matbordet då resten av ytan är full av små irriterande pusselbitar som jag snart sågar itu så att dom passar.. Känner mig lite stressad att bli färdig, så att jag och Mr J kan äta middag där sen.
Skulle vilja ha ett pussel med hemligt motiv. Vore skoj. En påse med en massa bitar och ingen fusk-kartong att tjuvkika på. Vore ännu roligare om motivet var på någon/något som man känner.. Såsärja, nu fick jag ut ett superb födelsedagspresents-tips! Varsågoda. (Jag fyller 9:e April)




NÄSTAN motivet på tråk-pusslet jag lägger nu.. Domkyrkan i Helsingfors... Wii..
Allmänt | |
Upp