Mag-nytt!

Tjaba, Tjena, Hallå!
Får ju nästan be om ursäkt att jag inte skrev något mer igår, men jag och Mr J åkte till hans föräldrar och hälsade på Mr J´s kusin som är där och hälsar på. Vi kom hem vid halv elva och då var det bara sängen som lockade! =)
Idag är det 3 veckor kvar till våran bebis ska komma är det sagt.. Tänk, det är ju ingenting alls.. Snart är hon är! Tog kort på magen igår och den ser verkligen overklig ut i vissa vinklar. Lite ailen över det hela. Men häftigt är det ju! Bryter nu trenden om att inte lägga upp bilder på magen, men jag kan inte låta bli nu när det är så stor..





Idag ska jag baka bullar. Det ska bli gott! Känner att jag (läs:bebisen) behöver det..

//Barbamamma



 

Allmänt | |
#1 - - Maja:

Å va spännande med bebis snart!!

Om du vill känna dig slimmad kan du kika in på denna bild på min mage, sista bilderna innan Elli föddes.. Men jag varnar, starka bilder!! :)

http://www.familjeliv.se/hem/emmec/gallery/php4copwy.jpg



Ha de bäst!

Ps. Desperate va ju super som vanligt, men jag fick inte direkt mer lust att snart gå tillbaka till jobbet och lämna tjejerna på dagis. :(

#2 - - Pillan!:

Hahaha, du kunde inte låta bli!

PUSS

#3 - - Miss C:

Hahaa! Midi, maxi och Efti! Inte klokt!

Asså, bilden framifrån är så konstig! =) Ser helt surrealistiskt ut. Love ya!

#4 - - Ansi:

Va fin du e Jullan! Snart kommer Bullan=)Kram toktanten Ansi

Upp