Tisdag

Jag är tydligen inget bra sällskap i köket.. Jag och Mr J var inte helt överens om vad vi skulle förtära idag och diskussionen slutar med att Mr J ropar "-Du är förpassad!" Så nu sitter jag här och skäms.. Hoppas att han blir gladare snart.. (och lagar god mat..)



Söra simhall klarade svall-vågorna idag. Verkar vara stabilt byggt det där huset. Lill-Prinsen var jätte duktig och hoppade idag från kanten helt själv! Annars vill han gärna inte doppa huvudet under ytan och sådana saker som andra barn gillar, men jag tror det beror på att han inte vill förstöra frisyren..
På vägen hem hittade vi ett litet budskap som var klottrat på en dörr. tyckte att det var lite fint. (Och jag lovar att jag INTE har skrivit det!)



(Det står Julia & Sebbe under parkeringsförbuds skylten...)

Trevlig kväll!

//J
Allmänt | |
Upp