Upp och Hoppa!

Nej, nu har jag legat och tyckt synd om mig själv HELA dan...! Känns nu som att jag inte har en enda fungerande muskel kvar. Måste bli ändring nu! Världens bästa Miss C livade upp min dag med meddelandet att hon kommer förbi och boostar mig snart! Precis vad jag behöver. Lite C-kraft!

Jag och mini-me (lilla barbamamma) har hittat ett uppdrag till oss, så att dagarna ska gå lite fortare. Vi ska hitta saker som är formade som oss! Ska bli kul med lite sysslor så här i februari-mörkret. Jg hoppas på ännu mer snö, för då kanske vi kan "bygga" oss själva i snön! Vore häftigt!

Nej, upp och hoppa och dra i smil-banden, för nu ska jag bli pigg och glad!

Härliga Hälsningar!

/Big-Mama
Allmänt | |
#1 - - Doktor C:

Nu har du ingen ursäkt längre, jag har minsann sett hur snön har singlat ner hela dagen...

Vill ha bildbevis på snö-barbamamma!

#2 - - Miss C:

Nu har jag höjt din statistik liiite. =) Tack för middag och underbart sällskap! PUSS

Upp