Soulmate!

Allå, Allå!

Nu har Mamsi varit här och det var mycket trevligt! Tack för det! =) Vi fick en massa söta saker till bebis så nu längtar jag ännu mer... Om det går att längta mer..=)
Vi åkte och köpte tyg som ska bli "Tullans" gardin och åt räkmackor. En riktigt bra dag alltså! Lagom blandning av nytta och nöje!

Nu är snart Mr J hemma och då bär det iväg på 5-års kalas i Solna. Kanske har dom lite tårta? Har nog lite plats för det i magen..=)

Lite av dagens presenter i bilder:

 sängkläder till spjälsängen som mamsi sytt..=)

 Bebiskorgen står nu färdig i sovrummet...

 Världens sötaste mössa som mamma stickat. Tok-liten!

Och sist men inte minst fick "jag" en present också! En kompis som jag känner igen mig i. Hon och jag förstår varann och hon är världens bästa lyssnare! Hon ska hålla mig sällskap tills bebisen kommer! =) Låt mig presentera...

BARBAMAMMA!


Nu ska jag vara en duktig fru och laga middag till min arbetande man.

PÖSS

PS: Angående förra inläggets överskrift: Se filmen Mammut och du förstår...=)
Allmänt | |
#1 - - Tant Ansi:

Va fint det blev Barbamamma! Kram Ansi=)

Upp