Lördag 3 Januari 2009

JulBus
Nu är vi äntligen inne på "rätt" år!

Har även gått över den magiska veckogränsen 30. Känns skönt och förbaskat tungt just nu. Skönt att man bara ska jobba i 2 veckor till och tungt för att kroppen väger och bebisen aldrig ligger still. Har fått en massa muskel-kramer i hela kroppen och halsbrännan ska vi inte tala om..! MEN.. annars mår jag jätte bra! Har en fantastisk man som tar hand om mig och världens goaste son som trots 5-års trots är det sötaste i världen. Ska nog bli ett bra år det här. Jag känner det.
Julen var fantastisk! Det blev så där fantastiskt perfekt precis som jag föreställt mig! Skulle egentligen inte haft sebbe på julafton, men i sista sekund så ändrades planerna och ingen blev gladare än jag! Nu fick jag ha båda mina favorit killar hos mig på aftonen!

Nu ska jag sätta på kaffe och trycka i mig lite socker! =)

//JulleBulle  v.31

Allmänt | |
Upp