Hett, Svett, Avklätt!

Det är väldigt varm ute. Och inne. Och i skuggan. Och i sängen. Och ta mig tusan överallt! Och klaga ska man inte göra. Nej, jag klagar inte. Jag ser detta som en tuff uppvärmning inför Kreta-Tour 2009. Kan bli riktigt spännande det här.

Jag fick lite gjort idag i alla fall och dessutom fick vi finbesök av "3,14". Detta firade vi med salladsmiddag och sedan maräng/jordgubb/glass/banan/grädde-mix! Fy tusan så smarrigt det var. Nästan lite olagligt smarrigt. När något är så gott så känns det alltid som att man syndar. Varför är det så?

Idag har jag och Prinsen bestämt att vi inte håller på med dagis något mer. Han ska gå till dagis i morgon, men sen tar vi sommarlov och badar och äter glass istället. Vi tyckte att det var dags nu.

Nej, nu blir det nog sängen. Den otroligt varma och härliga sängen med den härligt heta kudden och det mysigt kokande täcket..

KRAM

Allmänt | |
#1 - - 3,14:

Ja det va den smarrigaste efterrätten jag någonsin ätit!! Tack!

Upp