Tjenare!

Hej och Förlåt! (framförallt till Pilliluttan!)
Har liksom inte kommit till skott att skriva någonting..
Helgen har varit fantastisk trots regn och rusk! I vanliga fall tycker jag att helgerna går så fort. Att Mr J bara hinner innanför dörren på fredag innan det direkt bli Måndag och han smiter iväg på morgonen igen. Men den här helgen kändes som minst 4 dagar. det gillar vi! =)
Igår var jag förbi jobbet och hälsade på! Var super härligt att se mina söta pinglor igen! Tiden går så fort och jag insåg på vägen in att det var 5 månader senast jag var där.. Skulle egentligen hunnit förbi Sergel oxå, men klockan rusade iväg, så det får jag ta nästa gång. Kanske senare i veckan?

Idag ska jag och Stellan bara ligga och titta på varandra. Jag säger som dom på facebook. "Vi ska mysa. MYYYYS". (urk, detta var inte jag, utan jag bara eftertar någon annans uttryck. Skulle aldrig uttrycka mig på detta vis..)
MEN, eftersom det äntligen ska komma fram lite solsken idag, så får vi nog titta på varandra utomhus. Det bli gött.

PUSS



Världens goaste ungar och världens goaste Pilliluttan!



Premiär i jackan vi fått av Miss C! Det sitter som en smäck!



Två glada skitar på besök i Sollentuna!



Om jag var "barbammam" så vad kan inte Stellan bli då.. Jo, BARBAFIN såklart!



Våran tjockis. Mycket att älska.

PUSS
Allmänt | |
#1 - - Preggo-Pillan:

TACK =)

#2 - - Jessica:

Kan inte preggo-pillan skapa en egen blogg nu så vi får följa hennes vardag och graviditet oxå?? vore superkul ju..!!! KRAM

#3 - - Miss C:

Ojojoj! Ser att det är dags att fylla på Cat-garderoben. De kläderna som var "sååå stora" när jag köpte dem!! =) Det kommer. London snart ju! =)

PUSS

#4 - - Anonym:

Fina Jullan och Bullan! Va så roligt att träffa er:) Kram Ansi

Upp