En dag på DS.

Det blev inget "föda barn"-piller hos MVC. Däremot blev det en "remiss" till Danderyd för att "Tullans" hjärtljud var för höga/snabba. Så Mr J fick sätta sig i bilen och hämta mig och sedan bar det av mot the sickhouse. Efter typ 5 timmar fick vi beskedet om att allt såg finfint ut och att vi kunde åka hem igen. Men i morgon ska vi tillbaks för att göra Ultraljud ovh kolla vatten-mängden. Spännande.
Så nu fick Mr J åka och köpa de sista presenterna till Prinsen och jag får snällt ligga här på soffan i viloläge. Är galet sugen på godis. Det är det knöliga. Jag kan ju inte proppa i mig en japp och sedan säga att Prinsen att han minsann får vänta tills på Lördag.. Jag får nog låsa in mig på toaletten och smygäta lite.. 

Chokladpuss!

//J
 
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Ojojoj! Va spännande! Jag tror hon gör sig redo för att möta världen =)

PUSS PÅ ER!

#2 - - veronica strandberg:

Va kul!!! blir godis suget för stort e de bara att smyga över hit o ta en i dörren, ha ha har alltid godis hemma. lycka till i morgon. kram kram

#3 - - catalina:

Hoppas lilltjejen kommer snart då =)



Lycka till! Men håll henne inne mellan 20-22 på lördag. Finalen av melodifestivalen, känns inte som om du är en person som vill missa en sån händelse ;) (själv ska jag sitta i Globen och hejja)



kram kram

Upp