Gårdagen..=)

Gårdagen var en väldigt bra dag. Och idag har hitills också varit kanon! Igår pimpade vi vårat vardagsrum med en ny soffa! =) Såå härligt att få inviga denna med schlager ikväll!

           FÖRE:                                     EFTER:
     

Idag träffade jag LISINEN! Så härligt att få se hennes fina fejs igen! Inser varje gång hur fantastiskt mycket jag saknar henne när hon är där borta på ön. Var skönt med en Lisa-dos och hoppas att vi hinners ses i morgon också!

Ikväll är det ju dags för den viktigaste direktsändningen i år och jag har blandade känslor kring detta.. Vad jag vill ska vinna och vad jag tror vinner är väldigt olika. Resultatet blir ju att jag definitivt inte kommer att vara nöjd när kvällen är över..
Ska äta lite mat, sen kommer en rapport om mina chansningar och tycken om kvällen. Bjuder på lite suddiga bilder från igår så länge..=)

AGNES                     H.E.A.T
 

ALCAZAR!!


SDF                            E.M.D                        MALENA
   

(Klicka på de små bilderna så blir de större...)

Så här kul hade vi!




POSS POSS

Allmänt | |
Upp