Så vart det kväller..=)

No Bebis in the house. Förutom min 6-åriga bebis såklart!  Vi har precis varit och inhandlat två "turtles" pizzor. Prinsen kallar hawaii för turtles pizzor och äter alltid annanasen först. Smarrigt!

Snart är det dags för andra chansen och jag har INGEN aning om vilka som kommer att gå vidare till final. Man kan ju inte tippa vad det här avlånga landet vill ha. Hoppande fejk-piloter, Skrik och panik-Amy, Bla,bla,bla-Rigo? Jag vill i alla fall att Sarah går till final, trots röst problemen. Jag tycker att den och hon skulle platsa under globens vita tak.

Ikväll har CÄR "välkommen kära cuban"-fest och jag hoppas att han känner sig riktigt välkommen och att alla mina söta flickor får skoj! Hade jag vägt 17 kilo mindre och inte varit förälskad i min soffa hade jag självklart placerat min vackra ända hos er!

Mycket nöje! Vi hörs snart!


Allmänt | |
Upp