Tjenamors!

Det kom ingen bebis inatt. Typiskt. Hade varit mysigt.

Idag blev det ganska mycket att göra eftersom jag legat på latsidan hela veckan.. Först bär det av till MVC. Ett ganska onödigt möte där det i stort sett bara ska bekräftas att bebisen inte har kommit ut och se hur mina värden är.
Efter det måste jag handla de sista presenterna till Prinsen. Tur att han inte kan läsa, för jag kan ju skvallra här! =)
Jag ska leta rätt på någon figur som heter Bakugan..? Tydligen Jätte-häftiga och "ALLA har faktiskt sånna på dagis" Dom bakugan figurer som han vill ha mest heter Drago och Prejas.. Säger mig mycket det. Håller tummarna för bra och påläst personal..=)
Måste dessutom hitta favorit-yougurten som man ska ha på frukosten i sängen i morgon.. Tror dock att dom har slutat tillverka dem, så det kan bli ganska svårt. Ska göra ett försök i alla fall!

Over and out.

//Sprängfyllda jag
Allmänt | |
Upp