Sötunge!

Det blev en mysig dag idag. Har hängt runt med L och V och det är alltid lika trevligt!  Toa-pappret och skötlapparna blev inhandlade och dom har gjort nytta redan..=)

Nu sitter/ligger vi i soffan och tittar på Eurovision delfinal 2. Det är knappt att jag minns en enda låt. Programledarna tar all min uppmärksamhet. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till dem. Jag både älskar dem och hatar dem på samma gång..

I morgon är det Fredag och inga större planer finns. Prinsen kommer hit igen så vi ska nog bara ligga på soffan och ha mys. Jag längtar efter honom så!



Gick förbi söra-parkeringen idag och såg den här fräsiga parkeringen. Jag tror han/hon verkligen hade jätte bråttom. jätte..



Har ni sett något så sött tidigare? Jag går sönder av stolthet när jag tittar på henne.

God natt gott folk!





Allmänt | |
#1 - - Pillan:

GOOOOOOODING! ( Stella alltså )

#2 - - Jessica:

Ja hon är jätte jätte söt!!!

Upp