Toalettskur, Tortillini och Regn

Vilket värdelöst väder det har varit idag. Så vi har varit inne nästan hela dagen. Stella sov på förmiddagen och då passade jag på att städa toaletterna och rensa bland lådor och krims krams. Lill-prinsen fick en data-timme som han spenderade på Cartoon Networks hemsida. Jag kände mig gammal. Fattade ingenting. När jag försökte vara med suckade han mest och sa: "men, mamma... Du fattar ju ingenting.." Så jag fick snällt ställa mig åt sidan och låta honom vara ifred..
Nu har han hoppat i säng och stella somnade precis vid bröstet efter kvällsmålet, så nu är det tyst och lugnt här hemma. Mr J och jag delar på soffan och tittar på "Spårlöst". I morgon ska Prinsen till dagis igen och jag ska hinna med en massa under de 5 timmarna.. 

MORS!

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Vad fin din nya blogg-design är!! Kram

Upp