Status

Sådär. BVC ringde upp till slut och vi fick en tid idag för vägning och mätning. Lilla donnan väger nu 9910 gram och är 71 cm lång. Hon börjar alltså "räta ut sig".. Hon kommer kanske inte bli en jätte människa i alla fall..=) Fick med mig hälsodeklarationer hem till hela familjen som nu ska fyllas i, innan vi ska vaccineras nästa vecka. Prinsen får sprutan i skolan på Måndag-Tisdag och jag, Jonas och Stella gör det nere på BVC någon dag i början av nästa vecka. Skönt att få det gjort.

Sedan har dagen innehållit tvätt, disk, glassätning, flaskmatning, pakethämtning och broccoligratäng.. Prinsen tog hem "grannpojken" och det har varit fullt ös på övervåningen hela eftermiddagen.

Nu har jag äntligen satt mig i soffan och ätit två härligt goda mozarella/tomat smörgåsar.. Jisses vad dom smekte smaklölarna! Alla barn ligger på sina platser och jag hoppas att mannen min snart kommer hem efter en alltför lång arbetsdag. Längtar så efter Fredag. Då är det bara vi. Inga små människor som kräver uppmärksamheten.. Fast antagligen ligger vi väl och storsover innan ens klockan slagit åtta..=) Men skönt ska det bli!


jag vet att jag varit helt USEL på att lägga upp kort den senaste tiden.. Förlåt. I morgon ska ni få massor av spännande att titta på! Jag lovar!

Allmänt | |
Upp