Vad göra?

God Morgon God Morgon.. Idag är det min tur att gå upp med Stellan. I morgon ska jag sova. Rackarns så härligt det ska bli! Just nu sitter vi i köket och äter gröt. Alltså Stellan äter gröt, jag matar. Efter en natt med ganska mycket "magprotester" öser jag i henne katrinplommonpuré.Det ska nog göra susen.
Prinsen är fortfarande feberfri och verkar mycket piggare, så vi chansar och släpper iväg honom till Globen. Hörlurarna har han sovit med inatt, så att han inte ska "tappa bort" dem tills idag. Eller att Stella ska ta dom, som han så noga poängterade..=)

Funderar lite på vad jag och Stellan ska hitta på idag när grabbarna är iväg. Är sugen på nått museum eller liknande.. Får kika runt lite och se om jag hittar något som passar oss.

Tjing så länge!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

ska sätta in öronpropparna från idag och blunda så hårt jag kan i morgon bitti älskling :) då kanske jag klarar mig! visst? puss

Upp