Inne i Dimman..

Tänk om världen såg annorlunda ut. Tänk om skönhetsidealen hade varit på ett annat sätt.. Tänk om mammalediga morsor med ica-kassar under ögonen var vackra och intresanta? Tänk om folk hade tänkt:
"-Åh, vilket spännande och intressant liv hon måste leva som ser så otroligt trött och sliten ut! Vad mycket hon måste uppleva eftersom hon inte hinner sova ordentligt!"
Då hade jag legat på topp! Folk världen över hade avgudat mig och min gråa ansiktsnyans.. Jag hade krossat alla i "Top-modell" och andra tävlingar där utseende hade varit det viktigaste!
Men huvudsaken är ju faktiskt att jag vet vad som ligger bakom de här svarta sotet kring min trötta blick. Det är mina fina barn.(dock en aning morgonpigga för min smak..) Fina vackra lilla Stella som ser till att jag inte blir så där pigg och allert jag kanske skulle vilja vara. Hon är redan så smart. Hon vet, att när jag blir sådär pigg och snärt igen kommer jag orka att lämna huset mer än bara till ICA. Då kommer hon att få suga på flaskan och låta mamma få vara social på andra håll. Men så länge jag är trött och sliten stannar jag hemma med henne.. Hon är som sagt smart min unge.



Smart unge med trött mamma..

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

:-) Världen är INTE rättvis...

#2 - - Barba-Pillan:

Hahaha, jag kommer snart och gör dig sällskap! PUSS

Upp