Hörrni!

Jag tror nog att ni glömde att rösta?!  Varför hamnade dansbanstomten i topp? Jo, det ska jag berätta för er. För att ni sitter och tror att ni inte behöver rösta. För det sköter ju andra eller hur? MEN så är det inte.
Jag skulle hemskt gärna att ni bättrade er till näsra vecka. Lovar ni det?
Om ni skickar Cattis Team till ännu en körslaget vecka så LOVAR jag att bjuda alla som vill på valfri bakelse.
Så sätt igång!

Puss från världens stoltaste kompis!

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Ledsen, men jag kunde bara inte.. Mitt hjärta föll för en annan!! :-)

#2 - - Carrie:

Hola :)

Jobbat hela kvällen å taskigt me mobilpengar =(

LOVAR att rösta nästa vecka =)



Hoppas allt e bra me dig =)



KRAM KRAM Carro!

#3 - - Tezzi:

Klart vi ska rösta på Cattis ju! Hejja hejja! :)

#4 - - Selin:

Sa du valfri bakelse ?? hihi..

Upp