I´m Back no.2

Nu får vi se hur längedatorn ska hålla sig i liv denna gång.. 1 vecka utan internet och jag mår faktiskt ganska bra. Har bevisat för mig själv att jag inte är beroende och bör läggas in. Känner att mitt liv faktiskt kan fungera utan detta universala fenomen. Känns skönt.

Ikväll har Familjen Dahl utan HuliganHulda varit här med oss. Vi har ätit allt från hamburgare från Tompas, pizza, Happy Meal, ostbollar och Colasnören. Vi tittade och hejjade på körslaget, men ikväll fick tyvärr min fina Miss C lämna studion. Känns trist. Men det fina i kråksången är att nu kan vi åka till Malmö nästa helg! Ska bli FAB! Och visst var hon dunder snygg ikväll!!? Pinglan! =)

Nej, nu ska jag stänga ner och njuta av det tysta huset.

Hörs i morgon! (förhoppningsvis förstås. Det beror helt på HERR DATOR som verkar leva sitt egna liv...)

KRAM

Allmänt | |
Upp