Nu ska vi se...

Hej alla! Oj, vad jag har saknat er! =) Nu fungerar internet igen, men i morgon ska vi lämna iväg datorn för lite reparation, så då blir jag data-lös igen. Men förhoppningsvis i bara någon dag eller två! =)

Vi har haft en helt fabulös helg! I fredags kom ju Prinsen hit igen och på kvällen blev det "Fredagsmys" med chips, salta pinnar och IDOL.  I lördags fick vi besök av vänner. På dagen kom Sibel, Nicklas och Grim. Det blev kaffe, vaniljlängd och datafix. TACK! =) På kvällen kom familjen Dahl hit och vi beställde middag från halva Åkersberga.. Det blir ju lätt så när alla vill ha olika stimulans för smaklökarna. Vi tittade på Körslaget och sörjde lite tillsammans när TEAM RIGO fick lämna. Men det fina i kråksången är ju att nu blir det Malmö i helgen! Ska bli så kul! Jag, Miss C och Stellan ska ut på äventyr! Fast först ska vi försöka köpa en ny bilbarnstol till stella och nya vinterdäck ska sättas på ifall vi blir överraskade av oväntat snöfall. Känner redan hur skvallerstrupen längtar! =)
Igår gjorde jag ett personligt rekord. Klockan 08:00 öppnar ICA och då var jag och barnen där. Tänk, jag ska alltid handla då. Klockan 08:00 på en Söndag är det inte så långa köer om man säger så.. Efter morgonpromenaden tog vi oss till IKEA en sväng och efter det ett besök hos svärföräldrarna på lite fika. Hela släkten hade vägarna förbi så det var mycket folk och trevligt att träffa alla! När vi kom hem var vi för hungriga för att ta tag i stekpannan, så det bidde Thai-mat.. Inte fy skam! =)

Nu ska jag ta tag i tvätthögen som växt onaturligt mycket den här helgen..

KRAMKALAS!

Allmänt | |
Upp