Onsdag

Idag bröt jag mot alla "sunda morsors"-förbund. Vi tog en liten promenad med syftet att få i oss frisk luft alla tre. För vi hade inga fler planer på att vara ute sen.. Efter den korta promenaden gick vi till Videobutiken. "Harry potter och fenixorden" och "Natt på museet 2" slank ner i vår hyrpåse tillsammans med två klubbor i jordgubbsmak. Jag vet att sportlov är till för att sporta, leva naturliv osv, men idag orkade varken jag eller Prinsen det. Vi låg som en hög i soffan alla tre och följde Harry´s äventyr. Så härligt så. I morgon blir det mer utelek. Jag lovar..=)
Nu ligger barna i sängen och mannen min springer runt och donar med fler saker som är hämtade från lägenheten i Solna. Det ska bli skönt när det är klart och vi bara har ett boende att tänka  på! =)

I morgon blir det lite bilkörning i Mörby och mina fina barbaPillan ska hjälpa mig med Stellan så länge! TACK!

Kram så länge!

Allmänt | |
#1 - - Miss C:

Eftersom det inte är sportlov behöver ni inte sporta. Bara ligga inne och slappa. =P

Hahaa!!

Upp