Röst-tvång!

Vi har haft en mysig morgon. De Fredagar som Prinsen ska till pappa har vi extra mysiga mornar. Vi dricker Oboy med sugrör och äter smörgåsar med jordgubbssylt på. Vi sockerchockar lite sådär. Lövly!

Nu har Stellan somnat och jag har tittat på Desperate Housewives avsnitt 2. Härligt bra! Och spänningen ligger i luften! =)

Idag ska jag ner och boka lite fler körlektioner och sedan försöka lokalisera något rött för att ha på mig i morgon.. För då ska jag in och vara publik i KÖRSLAGET! Oj,oj,oj vad jag och CataLina ska agera FanClub! Jisses!
Det ska bli härligt skoj, men vi behöver er hjälp. Det råkar tyvärr vara så att i morgon exakt samma tid som TEAM RIGO framför sitt bidrag så spelar Sverige en väldigt viktig VM-kval match mot Danmark. Detta innebär att ni måste rösta i alla fall! Sätt påminnelse på mobilen eller väckarklockan om det behövs, för rösta SKA ni göra. detta är ingen fråga. Detta är ett krav. Fint så.

Nu ska jag hoppa i något mer värdigt att visa sig på stan i och rulla iväg med vagnen.

hoppas att ni får en fin dag!






Det var fullt med bus och skoj i morse! Stellan hänger med på allt brorsan vill göra och hon njuter verkligen i hans sällskap!

Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Röstning ska bli! :)

Upp